آموزش و خدمات دیجیتال مارکتینگ
بازاریابی محتوا دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی پیامکی: از فروش تا وفادار کردن مشتری

مدت آموزش

25 ساعت

ضمانت بازگشت وجه

در صورت عدم رضایت

مدارک رسمی

مدرک رسمی مگافایل

موضوعات

3 تخصص اصلی

ویدئو

25 ساعت

کتاب

1 کتاب تخصصی

سطح

مبتدی تا پیشرفته

فروش
0
تعداد دیدگاه‌ها
2
مخاطبان این دوره
  • مدیران دیجیتال مارکتینگ
  • کارشناسان دیجیتال مارکتینگ
  • علاقه مندان به حوزه ی بازاریابی آنلاین
  • کسب و کارهای سنتی و اینترنتی
  • مدیران میانی و مدیران ارشد سازمان ها
  • دانشجویان و گروه ها ی استارت آپ
  • کار آفرینان و صاحبان مشاغل
  مزایا و وجه تمایز این دوره با دوره های مشابه:
  • دسترسی به ویدئو های کلاس های برگزار شده
  • ارتباط آسان با اساتید
  • ارائه مدرک معتبر بین المللی
  • فرصت های استخدامی
  • گارانتی بازگشت وجه در صورت نارضایتی از دوره

در اصل دیجیتال مارکتینگ مغز یک کسب و کار آنلاین بوده که توسط آن می توانید به درآمدهای بالا و غیر قابل توصیف دست پیدا کنید. دیجیتال مارکتینگ بسیار گسترده تر و نتیجه بخش تر از بازاریابی کسب و کار سنتی می باشد. امروزه با پیشرفت و توسعه ابزارهای بازاریابی و تغییر سلیقه و نگاه مشتریان به این امر، شرکت ها می بایست بیش از پیش فعالیت های خود را در اینترنت افزایش داده و به دنبال دیجیتال مارکتینگ باشند.

 

استفاده از شبکه های اجتماعی به نوعی به بازاریابی دیجیتالی ما کمک می کنند. حال فرقی نمی کند بازاریابی ما در شبکه های اجتماعی به صورت رایگان یا شامل هزینه باشد.

در دیجیتال مارکتینگ سعی می شود از طریق ابزارهایی مثل سایت، ایمیل، شبکه های اجتماعی رفتار کاربران و مخاطبان تحلیل و آنالیز شود تا بعد از بررسی های انجام شده بتوان بیشترین و مناسب ترین بازدهی را از بازاریابی بر روی این افراد کسب کرد. در حقیقت در دیجیتال مارکتینگ هدف اصلی ما فروش است البته فروش بیشتر با داشتن مخاطبان هدف گسترده تر.

 

اگر قصد دارید در عرصه جذاب بازاریابی دیجیتال ورود قدرتمندی داشته باشید، نیاز است ابتدا با اصول اولیه بازاریابی آشنا شوید. در ادامه باید با اصول، ابزارها، کانال ها و استراتژی های بازاریابی دیجیتال به شکل کامل آشنا شده و نحوه استفاده کاربردی از آنها را فرا بگیرید. همچنین بحث تحلیل و ارزیابی اثربخشی فعالیت های انجام شده و تصحیح آنها نیز از دیگر موارد مهم و اصولی دیجیتال مارکتینگ است که در این دوره آموزش داده می‌شود. این دوره بسیار مهم و پیش نیاز شرکت در دوره های بعدی دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود.

بهینه سازی برای موتورهای جستجو  (SEO)

یکی از متداول ترین روش های بازاریابی دیجیتال که رقابت بسیاری در آن وجو دارد سئو است. با بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جست و جو می توانید هدفمند ترین مخاطبین را داشته باشید. سئو با هیچ روش دیگر تبلیغاتی قابل مقایسه نخواهد بود.

بازاریابی محتوا (Content Marketing)

در بازاریابی محتوا با توجه به نیاز مخاطبانتان می توانید برای رفع نیازشان محتوا تولید کنید. ممکن است با نوشتن یک مقاله بتوانید نیاز مخاطبانتان را بر طرف کرده یا اینکه یک ویدئوی آموزشی تولید نمایید.

شبکه های اجتماعی (Social Media)

یکی از قدرتمند ترین و موثرترین ابزارها در دیجیتال مارکتینگ شبکه های اجتماعی هستند. با این وجود شبکه های اجتماعی که یکی از بهترین کانال هایی است که از آن می توان برای بازاریابی دیجیتالی استفاده کنید. پتانسیلی که در شبکه های اجتماعی برای تبلیغات وجود دارد شاید در هیچ کدام از رسانه ها وجود نداشته باشد به همین منظور از پتانسیل بالای آن استفاده کنید.

 

 

بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی از طریق ایمیل ابزاری مفید و کاربردی است که هیچ کسب و کار موفقی را نمی توانید پیدا کنید که از آن بهره نگرفته باشد و هنوز هم در ایران متداول ترین روشی می باشد که پاسخ می دهد.

در واقع بازاریابی با ایمیل ابزاری است که موفقیت در هر کسب و کار آنلاینی را تضمین می کند.

بازاریابی ویدئویی (Video Marketing)

دقیقا ویدئو مارکتینگ ابزاری، در بازاریابی دیجیتال که بیشترین تاثیر گذاری را روی مخاطبان می گذارد. یکی از بهترین ابزارها در بازاریابی محتوا ویدئو مارکتینگ است. محتواهای ویدئویی بسیار بیشتر می توانند تاثیر گذار باشند.

تبلیغات اینترنتی (Internet advertisement)

تبلیغات اینترنتی هزینه های متفاوتی دارد. نمونه ای موثر از تبلیغات اینترنتی، تبلیغات کلیکی در گوگل است. از طریق تبلیغات گوگل هر سایتی می تواند رتبه مناسبی داشته باشد و خیلی زود بازخود قابل توجهی دریافت کند. این روش بیشتر برای کسانی مناسب است که مشکلی بابت هزینه های تبلیغاتی ندارند.

 

تنها در صورتیکه شما عاشق نوشتن و تولید محتوا باشید، می‌توانید در مسیر بازاریابی محتوا قدم بردارید و تا تبدیل شدن به یک استراتژیست محتوا پیش بروید. در این صورت، قطعاً درآمد قابل توجهی هم به سراغ شما خواهد آمد. زیرا تمامی کسب‌و‌کارهای دنیای دیجیتال به مهارت‌های شا نیاز پیدا می‌کنند. آن‌ها به خوبی می‌دانند که رشد و موفقیت کسب‌‎و‌کارشان در گرو دانش تولید محتوای شما است.

 آنچه در این دوره یاد خواهید گرفت، پلی خواهد بود برای استخدام در شرکت‌های بزرگ و کوچک. توجه داشته باشید که آموزش‌های نوین، مورد تائید مجموعه‌های بسیاری است که برخی از آنها در تصویر آمده‌اند. همچنین در انتهای این دوره، برای هر سرفصل آموزشی از شما آزمون گرفته می‌شود. در صورت کسب نمرۀ قبولی در تمامی آزمون‌ها، مدرک رسمی نوین را به شما اهدا خواهیم کرد.
کسب و کارهای زیادی با هدف افزایش فروش خود در اینستاگرام فعالیت می‌کنند و زمان و بودجه قابل توجهی هم برای آن صرف می‌کنند اما تنها درصد بسیار پایینی از آنها به موفقیت چشمگیری می‌رسند و بقیه یا فعالیت خود را کم می‌کنند و یا بی انگیزه شده و از فعالیت منظم در آن دست می کشند!
این کار دانش و فوت‌و‌فن‌های خاص خود را دارد که تنها با اطلاع از آنها می‌توانید فعالیت اثربخشی داشته و به موفقیت قابل توجهی دست یابید. یادگیری تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال و تکنیک‌های فروش در کنار هم می‌تواند به سرعت شما را در مسیر موفقیت در اینستاگرام جلو ببرد. به همین منظور ما دوره تخصصی بازاریابی و فروش در اینستاگرام را برای شما طراحی کردیم تا گام به گام هر آنچه برای افزایش فروش خود در اینستاگرام نیاز دارید را به شما بیاموزیم.
دوره آنلاین چطور برگزار می شود؟
  • کلاس‌ها در دوره آنلاین به صورت وبینار برگزار می‌شوند. یعنی شما سر ساعت خاص کلاس با مرورگر اینترنتی (پیشنهاد ما گوگل کروم) کامپیوتر خود وارد صفحه وبینار می‌شوید و با نام کاربری و رمز عبور ویژه‌ای که از قبل برای شما ارسال می‌شود، در کلاس شرکت می‌کنید. در ادامه شما تصویر و صدای استاد را به همراه اسلایدها و … خواهید دید و استاد از راه دور به شما و دیگر دانشجویان حاضر در وبینار درس خواهند داد.
این دوره مناسب چه کسانی است؟
  • این دوره مناسبت همه کسانی است که اینستاگرام کسب و کاری دارند و یا تصمیم دارند کسب و کاری را راه اندازی کرده و از طریق اینستاگرام کسب درآمد نمایند.
نحوه ارتباط با استاد در دوره آنلاین چگونه است؟
  • در کلاس‌های آنلاین (وبینار) شما و دیگر دانشجویان می توانید مستقیم از طریق تایپ کردن سوالات خود، یا از طریق وویس و تصویر حتی با استاد در ارتباط باشید و استاد نیز به همین طروق می‌تواند پاسخگوی شما باشد. دقیقا مشابه یک تماس تصویری. اما ارتباط شما با استاد محدود به کلاس‌های آنلاین نمی‌شود و شما در یک گروه تلگرامی نیز امکان ارتباط دائم با استاد در طول دوره و حتی پس از دوره را خواهید داشت.
آیا از موبایل هم می‌توان برای شرکت در دوره آنلاین استفاده کرد؟
  • بله می‌توانید با موبایل نیز وارد کلاس آنلاین (وبینار) شوید. اما با توجه به کوچک بودن صفحه نمایش موبایل، ما این کار را پیشنهاد نمی‌کنیم. پیشنهاد ما استفاده از کامپیوتر است که بتوانید جزئیات را بهتر مشاهده کنید. موبایل صرفا برای مواقع ضرروی که دسترسی به کامپیوتر ندارید کار شما را راه خواهد انداخت.
برای شرکت در کلاس آنلاین سرعت اینترنت چقدر باید باشد؟
  • در صورتی که شما از اینترنت ADSL با سرعت 512 به بالا استفاده کنید، مشکلی برای شرکت در کلاس آنلاین نخواهید داشت. همچنین اینترنت 3G و 4G همراه اول و ایرانسل نیز برای شرکت در وبینار مناسب هستند. می‌توانید از امکان Hotspot گوشی خود استفاده کرده و کامپیوتر را به گوشی وصل کرده و از اینترنت آن استفاده کنید.
پیش نیاز شرکت در این دوره چیست؟
  • با توجه به اینکه در این دوره مباحث از پایه آموزش داده می شود، صرفا آشنایی با اینترنت و توانایی استفاده از آن برای شرکت در دوره نیاز است.
آیا برای شرکت در کلاس آنلاین نرم افزار خاصی نیاز است؟
  • خیر شما نیاز به هیچ نرم افزار خاصی ندارید. با همان مرورگر اینترنتی خود (پیشنهاد ما گوگل کروم) می‌توانید وارد یک سایت اینترنتی خاص شوید و با نام کاربری و رمز عبوری که به شما از قبل داده می شود، وارد وبینار شده و در کلاس آنلاین شرکت کنید.
در پایان این دوره چه تخصص‌هایی خواهم داشت؟
  • در پایان این دوره شما به یک متخصص بازاریابی و فروش در اینستاگرام تبدیل می شوید که می تواند برای فعالیت اثربخش هر کسب و کاری در اینستاگرام استراتژی صحیح تدوین کرده، برنامه ریزی درست انجام داده و با تاکتیک ها تکنیک های حرفه ای بازاریابی و فروش مشتریان بیشتری جذب و فروش را افزایش دهد.
فصل اول
پیش نیازهای برند سازی
ویدئو 01:22 خصوصی پیش‌نمایش

در این دوره مدل‌های برندسازی و زیرساخت‌ها و روش‌های برنامه‌ریزی آن را خواهید آموخت و ساخت یک برند در فضای دیجیتال را به صورت عملی تجربه خواهید کرد و مسیر فعالیت آن را با توجه به نکات و جزئیات طی خواهید کرد.

تفاوت‌های اپ‌ها با سایر محصولات
امتحان 01:15

درباره‌ی راهکارهای توسعه‌ی تصویر برند و فرایند‌های درک مشتری از برندتان خواهید دانست و از نگاه مشتری به تجربه‌ی برند و اتصال آن به محصول یا خدمات و فرآیند پشتیبانی از آن خواهید رسید.

قلاب‌های اتصال به مشتری
کوئیز 00:55 خصوصی

در سطح نخست که ما در دوره جامع مدیریت دیجیتال مارکتینگ به آموزش آن می‌پردازیم، هر آنچه برای حضور قدرتمند کسب و کار خود در فضای دیجیتال نیاز دارید را به شما آموزش می‌دهیم و زمینه برای یک استارت قدرتمند فراهم می‌شود.

پرسونای مخاطب
مقاله 01:45 خصوصی پیش‌نمایش

اما پس از مدتی فعالیت کسب و کار در فضای دیجیتال، برای پیشی گرفتن از رقبا در بازار آنلاین به مرور نیازهای جدیدی نمایان می‌شود که عملا در سطح بسیار پیشرفته دیجیتال مارکتینگ قرار دارند. از این رو ما دوره پیشرفته دیجیتال مارکتینگ را نیز طراحی کرده‌ایم تا دانش و مهارت شما را ارتقا داده و زمینه را برای رسیدن شما به صدر بازار آنلاین فراهم کنیم.

استراتژی‌های برند
رایگان خصوصی

شما برای شرکت در دوره پیشرفته باید دوره مدیریت دیجیتال مارکتینگ را در آکادمی گذرانده باشید، در صورتیکه شرکت نکرده‌اید، باید در آزمون ورودی این دوره پذیرفته شوید

فصل دوم
مدل ارزش‌های برند
ضمیمه 00:35 خصوصی

سازمانها پیاده‌سازی کنید با مباحث پیشرفته در UI/UX آشنا شوید و می‌توانید از طریق ابزارهای حرفه‌ای این حوزه، رابط کاربری و تجربه کاربری سایت خود را با هدف فروش بیشتر با معیارهای روز دنیا هماهنگ سازید.

معماری برند
تمرین 02:20

با تحقیقات بازار آنلاین در سطح حرفه‌ای و کاربردی آشنا خواهید شد و می‌توانید از طریق نرم افزارهای SPSS و Excel مدلهای پیشرفته آماری نظیر رگرسیون ، خوشه بندی، تحلیل واریانس و …را در بازاریابی آنلاین و آفلاین به کار بگیرید.

شخصیت برند
مقاله 01:30

با روشهای پیشرفته و تکنیک‌های خاص گوگل ادز در سطح کاربری کاملا حرفه ای آشنا می‌شوید و هزینه‌های کمپین‌های خود را به صورت چشم گیری کاهش خواهید داد.

2.00

Average rating based 2 دیدگاه‌ها
امتیازدهی 1 از 5 در 2 امتیازدهی مشتری
1 (50%)
امتیازدهی 2 از 5 در 2 امتیازدهی مشتری
0 (0%)
امتیازدهی 3 از 5 در 2 امتیازدهی مشتری
1 (50%)
امتیازدهی 4 از 5 در 2 امتیازدهی مشتری
0 (0%)
امتیازدهی 5 از 5 در 2 امتیازدهی مشتری
0 (0%)

دیدگاه‌ها (2)

2 دیدگاه برای بازاریابی پیامکی: از فروش تا وفادار کردن مشتری

  1. سید رضا صالحی

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

  2. کاربر دمو

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محل برگزاری

سید رضا صالحی

مدرس دوره مدیریت دیجیتال مارکتینگ

مدرس دوره مدیریت بازاریابی دیجیتال با 14 سال سابقه در عرصه کسب و کار و تدریس و آموزش دوره های مدیریت در سمینارها و کنفرانسهای مدیریت و مشاوره سازمانها اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینارها و دوره های آموزشی ارائه می نماید.